måndag 17 september 2012

You, i have to lean on

Hej på er! :) 
Är sjukt trött men måste sitta med min svenska uppgift ett tag till. Vi har svenska redovisning imorgon och måste nu nöta in allt jag ska säga. Måste sen läsa några sidor i Historia boken. Tjugo i 7 är det bodycombat så måste snart dra mig ditåt också. Ikväll blir det soffhäng framför Underbart är kort och X-factor! haha hur gulligt är inte underbart är kort? Så jävla bra program! :)

Sitter och lyssnar på två underbara versioner av samma låt. Den ena är så otroligt vacker, medan den andra är så jävla goo! :) Ni har troligtvis hört låten tusen gånger och redan har den på era spotifylistor, men nej det hade inte jag! ;)
Ni får dom här! :´---> Jose Gonzalez – Heartbeats             
                                  The Knife – Heartbeats

Har inga roliga bilder alls att visa, och jag ska också försöka ta mig i kragen för att göra blögga lite roligare, har ni tips då skriv dom gärna!!


Goooo kroooooppppp!

!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar