torsdag 20 september 2012

Of to the gym!

Har haft en chill dag i skolan, som avslutades med skolfotografering. Hela mitt rum är just nu ett bombnedslag med kläder, då jag inte har ett enda plagg som föll mig i smaken! haha! Men tillslut blev det bra, får väl se hur fotot blir sen, haha sjukaste fotografen! På det enskilda fotona satt vi på en stege, och dom första 4 korten var som vilken skolfotografering som helst, men sen! hahah... så ville man att man skulle luta sig på sin hand och hönga med armen på sitt knä?! haha, typ som de fula bilderna folk åker och tar i gbg! Blev så full i skratt! Aldrig att jag vill ha en jävla modell bild som skolfoto? Jesus! 

Ah ska bli intressant att se hur det blev! Hoppas att jag inte hade två stora påsar under ögonen då jag somnade vid typ 1-2 inatt? Hatar fullmåne! Blir helt sömnlös på nätterna då, blir helt orolig i kroppen och pigg som att jag druckit 6 koppar kaffe! jaja, vem dör av ett skolfoto?

Efter skolan åkte jag och Paulina till Espresso house för en fika med hennes vän Vina. Hade jätte trevligt, och det var nog den sista gången man kunde sitta ute och njuta av en vaniljlatte utomhus.. Autumn....

Nä nu ska jag snart dra till gymmet! Bodycombat står på schemat! 

PEACE



hahah min "älskade" tönt klass! (inte hela klassen dock!)





Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar