lördag 15 september 2012

gårdagen

Tränings maniac!
Idag tog jag en lång sovmorgon! Vaknade vid 12 och har sen dess bara tagit det lungt. Får lite, men bara lite ångest för att det nu går 2 dagar utan att träna! haha, jag har blivit tränings galning! Haha! Så imorgon ska jag banne mig ta mig till gymmet!
Gårdagen blev faktiskt väldigt lyckad igår! Hade det jätte trevligt och super god mat fick vi! :)
Idag ska jag och Clara ha lite ensam tid tillsammans! Sjukt längesen faktiskt! Får se vad vi hittar på, kanske går och våldgästar Amanda som är med hennes nya pojkvän! hihih! :)
Nä men vi får se hur dagen blir! Ska försöka hålla er uppdaterade under dagen!




As dålig kvalite på bilden tyvärr.. !

Som sagt så ska jag försöka blogga under dagen! :) Puss på er så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar