söndag 9 september 2012

Söndag

Hej hallå!
Sitter hemma i Trollhättan och är helt slut! As ont i huvudet och trött som satan! Min träningsvärk sen igår vågar jag inte ens ta upp. Då blir det en massa fula ord! Haha! Kan inte ta på mig jackan och inte lyfta datorn. Mina armar axlar och rygg är helt kapputta, och värre kommer det att bli imorgon. Andra dagen är alltid värst. Men det ska vi träna bort. Imorgon åker jag och pappa äntligen och fixar mitt gymkort och redan imorgon kväll ska jag träna! Bli bodycombat och kanske lite träning innan. Härligt, härligt! :) 


Sitter och kollar igenom mina bilder på datorn och så såg jag dessa bilder. Det är helt sjukt vilket sug efter kräfter jag har nu. En kräftskiva med Mammas sida av familjen. Som vi nästan alltid haft varje år enda sedan jag var liten. Inte nog med att det är trevligt, det är så förbannat gött! Kräftor, Räkor, Skagenpaj. Mmmm!! 
Nu blev jag hungrig också,, får ta mig nått gött i köket! :) 

Vi hörs imorgon goingar! :)Puss!


Bilder från förra årets kräftskiva!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar