torsdag 6 september 2012

you now how i feel.

God eftermiddag!
Sitter hemma och gör ingenting. Slutade vid 1 och har pratat i telefone med Paulina, kollat Kim and Kourtny och kim i New York. Har funderat på att gå ut och gå för att lindra min mensvärk, men har sån huvudvärk och börjar bli förkyld. Men får se! Ska nu iallafall gå ner och handla. Idag står jag åter igen för maten. Ikväll blir det nachostallrik. Så ska gå och handla det nu. Sen får vi se om jag går ut oh går eller bara sitter hemma och tar det lungt.
Igår var jag och pappa och kollade på gymkort. Vi frågade om det fanns något testa på kort. Men då föreslog dom att jag skulle komma på deras invigning på Lördag. Då erbjuder dom alla sina gruppass helt gratis. Så ska dit hela dagen och testa på deras olika pass! Ska blir spännande. Paulina hänger troligtvis med så att jag slipper vara ensam. Haha! :) Så om jag tycker det funkar bra, vilket jag tror, så ska vi skaffa gymkort på Måndag! :) Mamma och Pappa gav mig pengar till att löpa träningskläder. Så efteråt åkte jag tll Överby och shoppade sportkläder. Kan visa er i ett senare inlägg. Ni som följer mig på Instagram har redan sett dom :)  Så nu är jag laddad till tusen, här ska det börja tränas!

Nä klockan springer iväg. Får sparka igång nu innan det blir mörkt ute. Vi hörs! :) <3 nbsp="nbsp" p="p">



Jag just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar