söndag 2 september 2012

All around the world

Hej! 
hur var er lördag? :) - Jag åkte som sagt till Junkfest med min pojkvän oh hans vänner. Men som vanligt fanns det inte så mkt att erbjuda utom underbart väder! Var där i en timma kanske och sen åkte vi hem till Max. När dom sen beslöt sig för att åka tillbaka så åkte jag hem till Grästorp för att ha en underbar kväll med dessa två brudsen! Oh, vad bra man mår när man är med dom. Så mkt skratt och så mycket galenskaper! :D



Idag har jag tagit det cool lungt framför tvn. En vanlig slö söndag. Ska om några timmar åka tillbaka till Trollhättan där jag måste gör klart en engelska uppgift. PEPP!!... Och sen ska jag också hinna spendera lite tid med min pojke! :)
Imorn är det skola again, trejde veckan och jag måste säga att jag fortfarande inte tycker det är kul att gå till skolan.. och tråkigare kommer det att bli. :( Funderar på att åka som utbytesstudent i trean. Om inte nu i tvåan. Men det ska mycket till.
Nu ska jag fixa lite här hemma och kolla runt efter lite objektiv till min kamera. Är så trött på standard objektivet man fick med till kameran så jag snart spyr på det. Blir inget motiverad till att fota med det. Så nu ska det bli ändring, och kanske komma lite roliga bilder upp på blöggen. Måste bara införskaffa det också! :)

Vi hörs senare vänner, puss! <3 p="p">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar