söndag 9 september 2012

Grym helg!

HEJ PÅ ER!
Ber om ursäkt för den hemska uppdateringen, men min helg har vart så förbannat rolig så jag har inte haft tid över huvudtaget!
I fredags var jag ledig hela dagen som vanligt. Så duktig som jag var gick och ut och gick 5 km. As gött väder och as frisk luft! Underbart. Efter det drog jag hem och duscha och gjorde mig i ordning för att luncha med mamsen! <3 nbsp="nbsp" p="p">Efter det åkte jag hem till Max och mös lite med honom. Vid 7 tiden tog vi tåget till Göteborg med Casper och Simon. Skräckfilm på Bergakungen i 3D. Som tur var så var den inte läskig alls. Ingen kuslig skräckfilm där inte. Den var mer äcklig om man säger så men ändå väldigt bra! :) Prometheus hette den och handlade om aliens typ ;p
Sov hos min älskling och på lördagsmorgonen var det upp med tuppen trots våra få timmar av sömn. Det var dags för en heldag av träning på Sportlife. Så himla kul var det! Hade dock lämnat in min mobil som pant, för  att vi skulle få låna ett hänglås till skåpen. Så jag kunde tyvärr inte ta några bilder under dagen.
Jag och Max provade först på Zumban som jag hade stora förväntningar på. Men det sög faktiskt ;) Haha Därefter körde vi två pass till: Box och Bodycompat. Så sjukt roligt! Bästa träningen jag någonsin gjort. Man bara kände hur fettet förbrändes typ! Efter bodycombaten var jag rent ut sagt pissesur. Har aldrig svettats så mycket någonsin! haha! Så otroligt rolig träning! :) Så varje måndag och torsdag ska jag och Max på Bodycombat! Box kommer jag även att fortsätta träna också! Kommer bli muskelknutte! haha :)

Efter all träning gjorde jag mig iordning för en kväll med mina vänner här i Grästorp. Lika trevligt och mysigt som vanligt! Vi lagade god mat och sen gick vi och kolla på natthockey eller vad cupen hette! Ganska nice var det där! :)

Nu ska jag ta tag i min dag om 3 timmar ska jag åka hem till Trollhättan igen. Har lite att göra innan det! :)

Jag hör av mig mer ikväll! Puss!







Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar