tisdag 4 september 2012

Lär känna mig! :)


Namn: Amanda Hjert
Längd: 174 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Röd-brunt
Önskar du att du bodde någon annastans: USA..
Röker du: Usch nej! 
Vilka shampoon använder du: säg det. Inte så noga med det faktiskt, men Elvital colour. 
 

Vilka parfymer använder du: Oj, jag använder många, men här är mina favoriter. Endast en söt doft. Gillar inte så tunga dofter, vill mer ha fräsht och ren doft.

 DKNY- Be delicious                            
 Har haft den i många år, till och från.
  Typisk mig!

 DKNY- Be delicious- Be blossom   
  Fräsch doft, blommig.                                              
                          
                         

      . 
Larph Lauren Nr2.
As söt och go, men tröttsam!


Bodyshop - Bodymist Strawberry
GUDOMLIGT FRÄÄSH!



                                                                                    
    Naomi Camball - Wildpearl          
           ABSOLUT FAVORIT!!


Vad är du rädd för:  SPRUTOR!! och skumma människor. 
Gillar du att tvätta: nej.
Gillar du berg- och dalbana: JAA !!!

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Jo, det gör jag nog.
Skrattar du ofta: Med mina underbara vänner, kan man inte sluta garva!
Hur känner du dig just nu : Rastlös faktiskt, som jag skrev i inlägget innan.

Hur har du mått den senaste tiden: Utan att få låta för emokid. Har det inte vart så bra. Men mina glada stunder dominerar dom ledsamma!

Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: nej, är öppen mot mina föräldrar. Men någon gång ibland har man väl inte berättat exakt allt ;) fester tex! 
Blir du lätt förälskad:  Nää. 
Är du kär i kärleken: Hur är man det? Men känslan av att vara ensam hatar jag. Så singel vill jag inte vara!

Tror du på ett för alltid: Absolut. Har man hittat den rätta så är det starkt att klara hela livet tillsammans.
CRED TILL GIFTEMÅL SOM HÅLLT 50 ÅR!

Är du förälskad just nu: ja!

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Samme kille som jag spenderat mitt liv med de senaste 2 åren. <3 b="b">

Har du blivit sårad av kärleken: Det har vi alla.
Har du blivit lycklig av kärleken:  Absolut!

Nu vet ni vem jag är! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar