måndag 10 september 2012

New healty life!

God kväll, jag mår skit bra och somnar gött ikväll, japp, japp!
hej! jag hade ju gjort ett tidsinställt inlägg till er idag, men på något konstigt vis har den inte kommit upp? :p
Så nu får ni bara ett inlägg idag. (Som att jag inte alltid bara har ett inlägg? ) 
Men iallafall, haft en vanlig dag i skolan och den sista händelselös dag. För vet ni vad?  PAULINA KOMMER TILLBAKA! min gose trivdes inte alls där borta, och det var inte alls som hon hade tänkt sig. Så hon kommer tillbaka till mig och till vår klass. H A P P I N E S S! 

Efter skolan åkte jag och pappa till Sportlife för att äntligen fått köpt mitt gymkort. Och det har vi invigt härligt idag. Jag och Max gick på dagens Bodycombat pass. Oh helvetes i helvete vad jobbigt det är! haha, och i mina easytones får jag dubbel effekt i benen. HARD WORK! Och tränaren är ju bara för skön, peppar som fan men ändå typ jätte liten och ganska töntig. Men så himla skön snubbe! :) Så på Torsdag ska jag dit igen på veckans andra bodycombat pass. Och innan dess ska jag hinna träna både Tisdag, Onsdag. Samt troligtvis på fredag och sen Söndag. Lika bra att köra hårt från början! :) Och med en pojkvän som alltid vill ha med mig blir det lättare att ta sig dit också! Samt kan jag och Paow nu efter skolan dra och ta oss ett pass eller en tur till gymmet! :)

Ska bli så himla skönt att dra igång med träning igen, får lite smått ångest när jag bara ligger hemma. Så nu ska det bli förändring. 

Med facit i hand finns det inga hinder. Let the new life begin!


Ska åter igen nu försöka göra om mitt tidsinställda så att ni får det imorgon. Och sen ska jag fila och måla om mina naglar, som ni ser på bilden ser förjävliga ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar