tisdag 4 september 2012

rubriklös

Det regnar hamburgare! 

fy fan va gott det skulle vara med donken eller Max eller liknande! oh tjockt!
Trots att jag nyss åt, kan man alltid få sug efter hamburgare med pommes! Skulle ju var så mycket fräckare med regnande hamburgare, än allt tråkigt regn som ingen vill ha!

Mamma och jag sitter och laddar inför Kristallen ikväll. Filip och Fredrik är programledare, oh gud så fulla dom kommer vara. Direkt efter går dom till direktsända Breaking news och det kan man inte missa. HAHA!
Vi har haft lite främmat här idag, Mammas kompis var här så vi har fikat och lite så.
Haft en slapp och ganska tråkig dag idag faktiskt. Dagar som denna önskar jag att jag hade mitt gymkort i handen! Men de tär inte fixat ännu. Började 11.50 idag och var på en föreläsning. Efter den fick vi sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar