onsdag 5 september 2012

Training make us fit!



Hej på er! Haft en sorglig dag i skolan idag. Min älskling Paulina, min solstråle min bästavän. Kom och sa hejdå till klassen.. Hon ska flytta till Linköping och börja nytt gymnasium där. Så av  Fabulous 3. Julia Paulina och jag. Finns nu bara jag kvar! Usch som jag gråtit denna veckan. Flera gånger inför Paulina som heller inte kan hålla inne tårarna. Så på svenskan kom hon och tog farväl av klassen. Då satte vår lärare på Big, big girl - Emilia. Och jag bara brast ut i gråt. Min Paow.. oh vad jag kommer att sakna henne! Mitt lyckofrö. Man blir så glad av henne och hon förstod sig på mig! 
Men som tur är försvinner hon inte föralltid. Vi ska hålla kontakten och varje lov kommer hon hem. 
Hon är en alldeles för nära vän för mig. Så henne kan jag inte låta försvinna ur mitt liv. Min pussgurka! <3 p="p">





Snart kommer pappsen och hämtar mig. Vi ska åka och fixa mitt gymkort idag. Ska bli gött, men vet dock inte om jag kommer våga mig dit själv! haha.. Max ska få följa med mig imorgon och sen sa Elin i skolan att jag kunde hänga med henne och Emelie. Samt ska Lavin och Karim börja hårdträna så kan hänga med dom också! :) hahah! Nä men så småningom går jag nog dit själv men nu i början behöver jag lite stadiga ben att stå på om man säger så ;) haha!

Har dock ett stort problem! MÅSTE KÖPA TRÄNINGSKLÄDER! Kan ju inte komma dit i en sunkig t-shirt och ett bar fotbollsshorts. Nejnej! Tror jag skulle bli lite mer motiverad om jag hade lite snyggare kläder på gymmet! :) Så ska försöka inskaffa något sånt här! How nice? :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar