söndag 16 september 2012

lycka, är du.

Xxxxx-factor! 
Hej på er! :) Jag sitter framför X-factor och sen blir det den nya Beck filmen! :) Måste dock plugga lite engelska glosor! Kom till Trollhättan vid halv 1 idag. Mormor och morfar var hemma hos mamma. Så fick träffa dom en stund. För klockan 2 åkte jag till gymmet med Paulina och Josefine! Körde ganska hårt, crosstraina 5 km på 20 minuter och sen träna jag lår och mage! :) Svettades som en gris så att säga! Blev till och med märken efter min röv på träningsmaskinerna! hahah! Åkte hem och åt oh lite så, sen kom Max hem till mig. Han var trött som ett as och sov i en evighet. Så tillslut tröttnade jag och gick för att äta bullar i köket. Då banne mig gick han upp och var pigg! Att det ska behövas locka med godsaker ;) haha! 

Igår hade jag och Clara en slö kväll hos mig. Finns inte så mycket mer drag i Grästorp. Så vi käkade kebabrulle och käka godis. Självklart framför en bra film. LOL fick det blir. As bra film med Miley Cyrus i huvudrollen! 

En lördagskväll kan också spenderas så här!.. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar