måndag 17 september 2012

X-factor

Simon%20Issa%20vill%20inte%20klippa%20sig

Ingen missade väl x-factors höjdpunkt?
Simon Issa går Estet musik på min skola, och även fast att jag inte känner snubben så har vi snackat en del då vi esteter alltid har aktiviteter tillsammans! Så trots att han troligtvis knappt vet vem jag är så blev jag så stolt när jag såg honom! Mamma skruvade upp volymen och diggade, medans jag skriker ut " JAG VET VEM SNUBBEN ÄR!! haha! Oh så glad jag blev när han fick så bra beröm. Och jag menar Andreas ord var ju sjuka! Det är inte många som får dem orden av honom! Så ballt! Sjukt glad för hans skull, och kom ihåg jag känner inte gubben! ;)

Men liteeee avundsjuka kan ni väl bli ändå (a)



Byggde ju upp samhället tillsammans med honom på friluftsdagen samt sjöng samhällets nationalsång! HAHA ! :)  nä driver bara lite, men lite avundsjuka ????? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar