fredag 14 september 2012

It's friday, friday

Halloo lovers and haters!
Här har allt stått  stilla i två dagar nu. Ursäktar mig för det, men har inte riktigt orkat.. hehe!
I onsdags åkte jag och Paulina till gymmet och var där ett tag! Körde ett ganska så lungt pass men hade ändå träningsvärk dagen efter! På kvällen kom Max hit en stund.
Resten av onsdagskvällen satt jag och kollade heartbeats som både Max och Fanny tycker jag ska kolla på. Så satt och kollade igenom hälften av avsnitten.
Igår var det Torsdag och efter skolan drog jag och Paulina till Överby och kollade läget. Hittade så mycket snyggt så jag vill bara att studiebidraget ska komma!
Efter våra timmar på Överby var det hem och tagga träning på sportlife! Så jäkla gott vare att träna! :)
Har kört hela veckan nu! :) Efter träningen åkte jag och sov hos min pojke, och när jag vaknade där åkte jag och Paulina till Meddo! :)

Snart kommer pappsen och hämtar mig för att köra oss till Grästorp. Ikväll väntar middag hemma hos Sannas pojkvän Robin. Blir nog trevligt, men kanske lite spänt, då vi inte känner varandra så väl. Men det kan bara kvällen berätta! Har inga andra planer planerade denna helgen, så vi får se hur dem blir! :)

Ganska tråkigt inlägg men tänkte mest visa att jag lever! :)


- Bildlöst inlägg-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar