torsdag 6 september 2012

röööbrik!!


Godkväll blögga! 
Sitter hemma och chillar. Fick klagomål av min pojkvän att jag lät sur och emo i det förra inlägget för att jag inte skrev några smilysar! Så ska nu göra detta inlägget super roligt! :D:D:D:D:D: 

Blev ingen runda förut, men stannade heller inte hemma. Istället drog jag hem till min underbara sjuka pojkvän som varit hemma 2 dagar :( Åkte hem oh kura honom med lite med filmmys i soffan. Vi kollade på en så himla mysig och rolig film! Kan nog vart den roligaste och gulligaste filmen jag sett! :') Så jävla bra! 

Jag lovar er, ni måste se denna! :D

Haha, nej jag har inte växt upp från barndommen ännu! Bara älskar tecknat och animerade filmer.! :) Och min pojke känner mig så himla mycket så han visste att jag skulle älska denna filmen! 


Åkte hem vid sju tiden och det var jag som stod för maten! Det blev nachostallrik! mmm så gott! :)
Visst? jag är den nya Per morberg! nä inte riktigt, men gud så gott! :)

'''




Sitter just nu och skriver med min pojke på facebook. Vi planerar morgondagen som kommer bli grym, men oj vad rädd jag kommer att vara!
Vi har nu också gjort en deal så att han följer med mig på Sportlifes invigning. Då han ska följa med mig på det pass jag vill testa på! haha,, och när vi kommer till zumban känner han sig lite så här...

HAHA!! Asså kolla tanten i mitten, jag garvar sönder!!!  x'd 




Här ser ni kläderna jag köpte mig igår! IM GONNA LOOK NICE ON LÖRDAG :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar