tisdag 18 september 2012

Music, is the joy of life

Hej nattugglor! 
Imorgon har jag studiedag och bara för att jag kan så ska jag sitta uppe hela natten!
Efter skolan idag åkte jag och Paulina till gymmet och körde hårt i 2 timmar! Gött, gött! Men, jag går typ som en invalid kärring. På idrotten i måndags hade vi pulstest. Man skulle gå i takt till musiken upp på en bänk i 6 minuter. Och typ alla i klassen hade så jävla ont i ena vaden idag i skolan. Och jag lovar jag har aldrig haft så här ont i vaden! Kan typ inte gå utan att se helt fuckad ut! Haltar som en gnuu! Haha!
Och nu när jag gymmade blev det bara värre trots att jag stretcha ut den i en kvart sammanlagt!

Just nu sitter jag på über bra musik då jag lagt till ett 10 tal nya låtar i min spotifylista! Så sitter just nu och dunkar, dunkar musik! Har egentligen hört alla låtar sen tidigare, bara att jag inte vetat vad dom hetat så har därför inte kunnat lyssna på dom själv! haha, men nu har jag snokat och hittat mina godingar! :)

Ni får min lista här, som ni gärna får subscriba! Lite blandat mellan dunk, dunk och chill musik! :)
--------------->>>>>      ALANYA BEACH     <-------------------------------


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar