onsdag 29 augusti 2012

Tja träningsvärk!

Halloj! 
Åkte hem till Grästorp idag för att gå på zumbapass med Amanda. Men när vi väl kom dit vart det hård styrketräning imorgon. Oh fy fan, jag vill inte vakna imorn oh känna hur ont jag kommer att ha!? Fy fan va jobbigt, svetten bara rann mellan pattarna och i pannan! Men gött vare, och väldigt behagligt. 
Träningen var slut halv 8. Men kom inte hem förens för en timma sedan. Amanda och jag stannade kvar utanför och prata i mer än en timma. Välbehövligt <3 nbsp="nbsp" p="p">
Imorgon slutar jag 10 över 1. Och Paulina och jag ska dra oh sola. JAG BLEKNAR BORT! fyy. Så vi ska ligga och gäsa en stund. Sen får vi se vad jag hittar på. Hade planer planerat men vet inte hur dom ser ut i nuläget. 

Jag ska blogga imorgon, nu ska jag lägga mig i sängen framför sex and the city. Som jag saknar det hemma och mamma! Så nu får jag passa på. Är dock lite deprimerad då jag imorgon kliver på bussen klockan 9. Kunde jag gått upp hemma i Trollhättan. Inte sovmorgon här inte :( haha! Ska ju vara glad att jag inte började klockan 8 iaf! :D

Godnatt lovers <3 font="font">





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar