tisdag 21 augusti 2012

back to the normal life

Hej på er! :)
förlåt för dålig uppdatering under gårdagen! Första skoldagen blev avklarad igår. Va i skolan i ungefär 1,5 timma sen fick vi sluta. Jag och Paulina åkte och åt på thai restaurang, hmmm blir sugen jag bara tänker på det. så jävla gött! :) Vi gick sedan i affärer och sen spenderade jag kvällen med min Max. Kom hem och bara tog det lungt. 
Idag hade vi mediedag då man ska lära känna de nya 1:orna. Hade ju uppskattat om man kanske hade gjort något lite roligare aktiviter men lärarna har väl idekoma. Imorgon har vi friluftsdag i skogen ute på knorren med hela Estet. Får hoppas det blir något kul. hahah!!

Nu ska jag och mamma njuta framför tv med de skandalprogram vi mest tycker om. Sommarparadiset playa del sol och sen svenska hollywood fruar! :)




PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar