fredag 31 augusti 2012

Alice Henriksson i lurarna -chillmode-

Godkväll! 
Hemma efter en lång dag! Åkte med Paulina till Göteborg för att shoppa idag, oh vad mycket fint hon handlade! Blev så avis då jag själv är helt jävla pank,,, no cachflow här inte .. Men fick hänga med som rådgivare till henne, och det blev riktigt bra. :) Åkte hem till henne när vi kom hem och gjorde iordning hennes garderob, Vilken dröm garderob! Vill typ ha allt! Men fick faktiskt med ett linne som vart hennes som hon inte ville ha och aldrig använt. Så jag fick lite gratis shopping jag också! :) Vi åkte också till hemmakväll och tjocka oss och hade filmkväll tillsammans med Josefine! Mysigt värre! Nu är jag hemma och bara chillar med mina Koss hörlurar. Så jävla gött ljud!

imorgon ska jag hänga med min pojkvän och hans vänner på junkfest. Får väl se vad dom har att erbjuda i år. Brukar ju inte vara så populärt i mina ögon, men kan bli trevligt med härligt sällskap! :)

Nu ska jag chilla vidare med min musik, kolla bloggar, facebook och youtube! Blir nog bra.

Godnatt på er! LOVE 








Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar