söndag 26 augusti 2012

Gårdagen - Liseberg

Nu är jag hemma igen! :)
Hemma och lyssnar på Justin beiber samt bara tar det cool lungt. Är så himla trött efter igår. Min kropp väger typ dubbelt så mkt känns det som och mina ben är helt slut efter en dag på Liseberg i mina Easytones. Haha! Max kommer nog hit vid 6 tiden och då ska jag tvinga honom att ge mig massage! 

Igår hade jag en dag på Liseberg med underbara vänner! När jag kommer till Liseberg blir jag som ett barn på nytt. Haha, kan typ stå och skutta av lycka när man står i tur att sätta sig i vagnen! Vi fick underbart väder på dagen och det riktigt brännde på oss. Vilket var perfekt, dock blev det väldigt sämre på kvällen då det kom en riktig skur med fortsatt duggregn och alldeles grå himmel. Men vi fick leva med det helt enkelt! :) Vi hade också tur med folket! Under hela dagen var det mellan 15-35 på attraktionerna. Det längsta vid stod var 45 på balder och atmosfear. Men på vissa så som uppsvinget samt uppskjutet/höjdskräcken kunde det vara bland 5-10 min :) Så bättre gick nästan inte att få :) 
Tackar mina änglar Fanny, Emelia och Clara för en grym dag! :) <3 p="p">

Nu ska jag skriva ett litet inlägg till Liseberg angående vad jag tyckte om maten vi åt. Ovanför! Då skulle man få två entrebiljetter till parken. Det tackar man ju inte nej till! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar