onsdag 22 augusti 2012

tillbaka på ruta 1



varför ska folk aldrig förstå, att bara tjura gör absolut ingenting bättre. Snarare tvärtom man kommer ingenstans och det blir bara sämre. 

Friluftsdag i mitt arsle!
japp onsdag, regn och hela estet var samlade på knorren för att åka tillbaka till barndomen och bygga en stad med hjälp av vad naturen kan erbjuda. Vi satt alltså och gjorde gubbar av kottar, nypon och barr. göra små hyddor dom kunde på i. samt få samhället att fungera. Vi gjorde en fotbollsplan, en scen, ett sjukhus, en skoh, ett polishus, en kyrka, ett ica maxi, en tågstation. Ett vindkraftverk, en mast med telefoni och bredband. vi hade ett gurk och pump åker. ah vårt land och stad hade allt. Men fy fan, tror lärarna att vi går i förskolan? haha, snälla. Kändes som att man var på fritids och lekte med vår fantasi. Haha!
kan ju säga att vår iallafall var hur fin och färglad som helst! man blev glad av vårt arbete! :)

Men när regnet bara öser ner över oss var man inte så glad över att vara kvar där i kylan. Så vill man helst bara hem. Så väl hemma la jag mig och sov i 2 timmar, tog en varm dusch och nu bara jag hänger framför tvn. och så får min kväll bli.

hoppas ni mår bra, puss! <3 font="font">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar