lördag 4 augusti 2012

Malmö

Hem ljuva hem. Nu är jag hemma igen efter 3 dagar i härliga Malmö med min pappi! :) Även fast att jag hade datorn med mig så blev det inte så mycket bloggande. Vi satt ju liksom inte på hotellrummet hela dagarna.. :p
På onsdagen när vi kom dit checkade vi in på hotellet och hade en timmas slötid över innan brorsan  slutade jobbet. Så vi gick ner på stan lite granna, men hann inte direkt storshoppa. Men kom iallafall hem med en stickad tröja ifrån JC. Kan visa er senare :) Sen började flytten.  På kvällen gick vi sen på restaurang med brorsan snart haffade brud! Sån mysig tjej! 
På torsdagen fixade vi i den nya lägenheten och sen på kvällen åkte jag och pappa till Briggen och gick i det varma vattnet och fotade litegranna. Hade ju dock inte kameran med mig, så mobilen fick duga! 
Igår var vår sista dag där och vi spenderade den på stranden i det underbara vädret! :) Vid 3 tiden rullade bilen hemåt igen! :) Väl hemma åkte jag hem till Emelia, där Amanda och Fanny var. Mös framför solsidan hela kvällen! :)


Bilder ifrån Malmö. 


Bilderna är redigerade i Instagram. Om vi inte redan följer varandra så heter jag: Amandahjert. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar