torsdag 9 augusti 2012

my hair during the year

Hej på er! :) Sitter hemma i det goa vädret och väntar på att få mat i magen. Ikväll ska jag och Amanda på CIRKUS med hennes kusin! Tror det kommer bli väldigt roligt, men dock! så möter jag min största och mest skräckinjagande rädslor. clowner...  Fyyy! bara av att gå in och kolla på bilderna till länken fick mig att få rysningar... Så jag har lovat Amanda att inte börja gråta då det kan skapa dålig stämning med en liten tjej sittandes bredvid mig som förtvivlat börjar undra varför jag gråter, ska jag då säga att det är pga clownerna kanske det slutar med att varenda liten tjej sitter och lipar i publiken. Det vill man ju inte orsaka, Däremot kan jag inte lova att mina hjärtskärande skrik kommer hålla sig undan om clownen på något sätt får ögonkontakt med mig. haha! oh god, stackars Amanda och hennes kusin! 

Men ikväll efter det troligtvis gråt och skrik fria cirkusen åker vi hem till Sanna och har grillkväll! :) härligt! 

Nu vill jag att ni ska hjälpa mig angående mitt hår! Här har ni 3 collage med olika frisyrer jag haft. Snälla hjälp mig , och säga vilket som här bäst!  Ska jag börja spara ut mitt hår eller låta det vara som det är nu
Puss på er!



Förra sommaren. 


Höstas-vintras


Just nu.

4 kommentarer:

  1. Amanda Johansson9 augusti 2012 kl. 16:29

    Tycker du ska ha det som du har den nu, du ser mycket äldre ut då! Men det du hade förra sommaren är också väldigt fint men det kan du köra på nästa sommar tycker jag isf om du vill ha en förändring :) pusss

    SvaraRadera
  2. Du är fin alla 3 collagen amanda! Men jag tycker som hon ovan att du absolut ser äldre och framför allt mognare ut i kort. Plus att du passar så sjukt bra i det! :)
    Men måste också säga det att du är otroligt fin i långt hår, både ljust och fint! :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Oj, ljust och mörkt ska det ju stå ^^

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du ska fortsätta ha ditt korta hår för du passar jättebra i de och jag tycker även att du ska ha en rödaktig ton i håret:)

    SvaraRadera