fredag 10 augusti 2012

the center of the ring just like a circus

Hej på er! :) 
Fredag och ikväll blir det festligheter. Just nu är jag inte så taggad, magont, trött och sleten. Vill bara duscha dricka en liter vatten och se pigg ut ! ;) Haha, från ingenstans blev jag sugen på att gå ut och gå, men nä det tar vi någon annan dag. (som aldrig kommer att komma) Haha! nä, men ärligt igår skulle jag beställa mina easytones, men givetvis fanns dom inte kvar i min storlek. Så får vänta en vecka till. Och när jag sen äger ett par ska jag fan då ut och röra på fläsket! Och när skolan drar igång ska jag skaffa gymkort tillsammans med paulina! Så efter skolan är det direkt till gymmet! :) härligt! :D  Min rumpa ska fan sitta på ryggen och min mage ska bli platt som stekpannan! :D 

Igår var jag ju på cirkus! Svindyrt var det och den var inte speciellt bra heller. Men vi hade det iallafall trevligt. Och efter många om och men så var clownen trots allt inte så läskig! Så det blev en ganska bra kväll där inne ändå. Trots att jag var bombis på att dem skulle mörda oss när vi gick in dit. Men, im still alive! :)
Vid halv tio tiden på kvällen kom vi finaly hem till Sanna och fick underbar mat och efterrätt. Jag hamnade bokstavligen i matkoma och min mage gäste upp så mycket som jag åt! Haha! 
Nä nu får jag ta min slöa kropp till duschen och hoppas på att jag vaknar till lite!
Fanny kommer hit så småningom, eftersom vi ikväll ska till en liten halv avdankad fest. Åker la mest dit för att kolla läget, men vem vet det kan ju bli riktigt bra? :D

Puss på er- och fortsätt kommentera inlägget här nedan angående mitt hår! :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar