onsdag 15 augusti 2012

princess of china.

God förmiddag på er! :)
Solen skiner och man vill bara ligga och bli brun, men jag har icke tid för sådant! Ska nu åka hem till fanny som ska klippa och färga mitt hår. Sen ska vi börja göra oss iordning. Vid 4 åker vi hem till Claras lägenhet i Lidköping. Så vi alla tjejer ska äntligen umgås och ha det mysigt tillsammans!  

Igår hade jag en jätte bra dag med älskling i Göteborg! Blev väldigt nöjd med mina köp måste jag säga! handlade för ca 3 000 kr. hehhe! cach flow! Har tagit kort på allt men har inte tiden till att ladda upp bilderna. Så det gör jag sent ikväll eller imorgon! :) Jag var heller inte så jobbig som jag beskrev igår. jag hittade vad jag ville ha och hade nästan aldrig beslutångest! framsteg, woop woop! :) Tackar min underbara pojkvän som bar mina påsar och som följde med mig! <3 p="p">

När jag kom hem spenderade jag min kväll med Amanda och Joel. Vi hade tacokväll vilket var jätte mysigt och trevligt! Nu måste jag kila. 

Vi hörs, kärlek till er alla! puss







Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar