lördag 18 augusti 2012

Augustifestivalen!

Godmorgon, jag är uppe med tuppen idag! vaknade vid 9 redan, mådde illa och kunde inte andas genom näsan, min öroninflammation gör livet jobbigt! Hade en trevlig kväll hos Emelia igår. Vi firade hennes födelsedag oh grejer! hur mysigt som helst! Clara hängde sen med mig hem oh sov här, men hon gick upp ännu tidigare för att åka och spela match!

Ikväll är det augustifestivalen! Grästorps dag. Vi ska börja kvällen hos Clara där vi ska äta och dricks gott ovh kanske bli lite lulliga, Sen går vi väl fram till torget och hänger där vi DJ osv. Blir nog en bra kväll. Amanda ska höra av sig när hon vaknar och då ska vi väl fram oh kolla på torget somt karnivalståget som är kl 4. :)

Kanske kommer jag hinna mobil blogga under dagen, men som ni vet blir bilderna små och tråkiga. :) Men jag ska försöka uppdatera er! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar