söndag 12 augusti 2012

Grattis Emelia!

ohh, snart är min underbara väns dag slut.
Men har inte suttit vid datorn idag förens nu. Så din grattisbild får bli en liten suprise här på kvällskvisten! :D
Jag var tidigare idag hos henne och åt smarrig tårta och umgick lite tillsammans med Amanda och Sanna. Samt filip som jag inte sett eller träffat på hela sommaren! :) mycket trevligt!

hoppas att du har haft en underbar dag! Och med alla de fina presenterna kan du ju inte vara mer än nöjd! :))
Puss på dig min goding, och jaaa vi bjuder på bilderna :D

För övrigt så har min dag sett ut så här.
Vaknade hos Max. Sov hos honom och under kvällen kollade jag för första gången på forest gump. Den var ju bara såå jävla bra! Silken jävla lirare, man vill bara ta tag i kinderna och gulla med honom. (min vänner kommer nu exakt veta vad jag menar och hur jag gör när jag vill bita tag i ett par kinder och bara gurra! ;) ) 
haha! 
Vi åkte till Överby för att köpa present och sen firade vi hans lillebror som även han fyller år idag! :)

Nu ligger jag och har precis kollat de 2 första Sex and the city avsnitten här i min säng. Emelia och Sanna har tjatat på mig att se serien då jag är helt kär i de 2 filmerna! Och eftersom vi ändå har hela boxen med serieavsnitten hemma så tänkte jag ge den en chans! :) Så ska kolla klart och sen hoppar jag i sängs!

Godnatt <3 font="font">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar