torsdag 16 augusti 2012

wonderful 2 days

God kväll på er! är ni vakna?
ursäktar för min dåliga uppdatering! jag har ju minne som en guldfisk och hade ju helt glömt av att jag inte alls hade hunnit blogga om mina kläder som jag skrev att jag skulle göra idag. Har ju vart ute på Lanesund hela dagen och det var planerat sen länge. Så upp med tuppen och ta mig till Julia tillsammans med Paulina! :)
Vi hade en underbar dag och det är alltid så skönt väder ute på kusten. Hur gött som helst! Så vi var mest ute hela dagen och sola och bada! Jag är inget stort fan av att bada då jag är en ganska stor badkruka. Men det var ta mig fan 25 grader i vattnet och jag va i mer än en kvart! :) så jävla skönt var det! :) Under dagen fiska vi krabbor också! Kändes som man var ett litet barn igen! oh så kul det var! Minns när man var liten och man åkte runt i Sverige med husvagnen. Och vart man än var så fiskade man krabbor med alla barnen på campingen, sen avslutade man med krabbrace! ohh memories! 










Igår hade vi en störtskön kväll i Lidköping!
Åkte runt halv 5 till Lidköping för att ha en kväll hos vår vän Clara som har en egen lägenhet där! 
Vi kom dit och fick cider + tilltugg. Pratade om allt som hänt och sen gick vi bort mot stadt när vi hade bokat bord. Hade en super mysig kväll med underbar mat och efterrätt! kärlek till mina vänner! <3 p="p">








Nu ska jag poppa mig popcorn och kolla sex and the city. Ska också lägga över bilder från min kamera till datorn! 
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar