fredag 24 augusti 2012

mysdag med min Paulina





hej hej hemskt mkt hej!
Godkväll! ohh att jag aldrig klarar av att hålla er uppdatera er under mina dagar. Borde fan lägga ner blöggen! ;O näää, det borde jag inte :)
Har haft en jätte mysig dag med Paulina! Vi tog en fika runt kl 4 då jag fick reda på hemska nyheter och jag vet ärligt inte om jag kommer att överleva... fuck school, fuck life. Forever alone, left alone. :'(
Men vi lyckades ta oss ur sorgen och hade en trevlig dag i affärer och en gör kul kväll! :)
Vi letade desperat efter biljetter till Justin beiber konserten vilket gör mig så arg! Ska nog uttrycka mig i en v-blogg för att förklara min ilska. Ska nog också lätta på hjärtat över en annan sak, haha kan nog bli ett ganska kul klipp! :)

Hahhaha, här har ni ungefär dagen i bilder! ;)





HAha, japp denna ligger just nu ute på min instagram.. Såddant får man väl bjuda på antar jag!! ;)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar