onsdag 1 augusti 2012

den värsta paniken i mitt liv!!

Upplevde nyss en av de värsta timmarna i mitt liv. MOBILEN VAR BORTA!! 
har hela dagen hjälpt brorsan flytta, lyfta lådor, soffa springa upp och ner i trapphuset! Jag blev helt svettig så jag slängde av mig min väst och min tröja. Kvar i västen låg min döda mobil. När vi var klara tog jag min väst och tröja i handen och gick den långa biten till bilen. Åkte till den nya lägenheten och lämnade kvar västen i bilen. Jag minns att jag höll i den innan vi gick ur bilen. När vi sen är framme på hotellet tar jag min tröja och väst och lägger ner i min väska. När vi sen är på hotellet är telefonen helt borta! Fick då för mig att jag tappat den vid bilen när jag la ner västen i väskan. Men nej, kolla mellan alla säten, under sätet hittade den inte. Ringde till Chrilles vän som bor kvar i lägenheten och frågar om den ligger kvar där, men nej. Oh helvete den måste ramlat ur min ficka när jag bar den till bilen oh allt det. Fitta också, min mobil är och kommer alltid vara förevigt borta! :'((((( Gick ut på restaurang och hoppades för allt i världen att den ändå ligger kvar på hotellrummet under en kudde eller något, men svaret var nej. I panik går jag och pappa igenom hela dagen vart jag vart och vart jag då hade telefonen. Då han tillslut knäcker ut ordet handsfack. OH JÄVLAR VILKET SNILLEBLIXT, Jag lade den i handsfacket i bilen för att den inte skulle ligga i sätet. (man gömmer ju alltid värdesakerna, så att tjuven inte ser dem!) Ohh, där ligger nu min döda telefon och bara väntar på att jag ska komma och ladda den! min lilla älskling är i trygga händer igen! <33 div="div">

Sleten bild från när jag fick min telefon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar