tisdag 7 augusti 2012

rubriker.....

God förmiddag och halloj på er! :)
Sitter vid tv:n och gör näst intill ingenting! Ska ta mig lite lunch och sen får vi se vad min dag har att erbjuda :)
Igår umgicks jag med Amanda och Clara. Vi kollade på filmer och bara hängde typ. Kollade på Jack and Jill. Man fick sig ett par härliga skratt men ibland blev den lite fööör mycket..
Vi kollade också på en av mina favorit filmer "Niceville" Min pojkvän bjöd ju mig på överraskningsbio för snart ett år sedan, och kollade då på denna. Vi båda var helt mållösa när vi gick ur biografen. En film som gör att man i 2 timmar är knäpptyst och bara kollar, samt väcker massor av känslor, Då är det en bra film. Och mina vänner.. ni som ännu inte sett den. Se den.

  

Inatt satte jag mig och städa min garderob, vet inte varför, men när jag väl städar min garderob brukar det bli på nätterna. Haha! :) Men snyggt och rent blev det. Ordning och reda! :)

Vi hörs sen, pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar