onsdag 18 april 2012

Tisdag - Bild när du var liten


10 dagars lista! 
kommer ni följa den? 
haha, frågan är kanske om jag kommer att följa den?? :p



Dag 2: en bild på mig som liten


Här har ni ett antal bilder från min bardom, oh så länge sen men känns som igår.
                        
                       Vi alla har varit små


<p><span style="font-size: xx-large; color: #cc99ff; font-family: book antiqua;">Vi alla har varit <span style="text-decoration: underline;">små<br />
<span style="font-size: x-small;">född till en stjärna !</span><br /></span></span></p>

APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!
idag dåra så gick spåret och kolla på bio! göttgött! slippa lektion är aldrig fel. Så vi satt och kolla på I-robot elr nått hette den, & sedan slutade vi (-:
Sedan kom man hem och sedan blevre trääääääning :):):)
juste , DET ÄR ÄNTLIGEN VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !!!!!!!


Spelade fotboll genom hela barndomen, men slutade i höstas.

                       typ 9 år.
nån som vill vara social med mig?
händer ingenting- jo jag sitter och lyssnar på metro station (y)
ikväll blir det sanna  :)  nån som vill hänga på? -
(mp) 0739795228 :)

<p><span style="font-size: xx-large; color: #cc99ff; font-family: book antiqua;">Vi alla har varit <span style="text-decoration: underline;">små<br /></span></span></p>

idag hare inte hänt mke -.-
kollat på två filmer och smaskat upp massa saker som sätter sig på helt fel ställen *-* hur lyckas man?
jaja sen har väl datan underhållt mig en del också, missa ju första träningen :/ trist - är sjukt sugen på att sparka och jaga den där stackars bollen.
 nästa vecka blire ingen träningen för min del häller drar ut till clara på kållandsö på onsdag! om jag inte blir värre men det kan jag knappt tro. skulle ju åkt med i söndags men så blev det ju inte, men nu kommer jag och det ska bli så in i nordens kul :D
jag är nästan frisk, har inte haft feber på hela dagen! och min onda hals är borta, men mina lungor har börjat krångla så får vad som händer, pappa sa att om det blir värre imorgon så får vi åka in och kolla upp det, eftersom jag inte kan andas riktigt, men om allt går min väg så blire lek med fanny och amanda imorgon :) wiee, det ska bli kul har saknar dom som in i norden ju !
neh nu funderar jag på att gå och lägga mig och läsa en stund, är ju faktisgt inte 100% frisk än.
puss & godnatt / amandahjert <3




<p><span style="font-size: xx-large; color: #cc99ff; font-family: book antiqua;">Vi alla har varit <span style="text-decoration: underline;">små<br />
<span style="font-size: x-small;">kmr aldrig glömma !</span></span></span></p>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar