måndag 30 april 2012

dag 7- dagens vill ha!


10 dagars lista! 
kommer ni följa den? 
haha, frågan är kanske om jag kommer att följa den?? :p
Dag 7: '' dagens vill ha '' 


Dagens vill ha är denna väldoftande perfym som verkligen gick hem hos mig. Det är Ralph Laurens nya parfym kollektion för damer. Och just denna nr 2 luktar så sjukt gott! På lördag då jag åker till Göteborg ska den bli min ! :)
Tack Emelia för tipset! Emelias blogg hittar ni här!

Bilden har jag lånat utav en mycket gullig bloggare som själv tagit denna bilden. För att komma till hennes blogg klicka här! :)

Om en halv timma åker jag iväg till Fanny där jag ska göra mig iordning för ikväll. Vi ska hem till Joel Nyberg och grilla, dricka rosévin och ha det gott :)
Hoppas ni får en bra valborg, låt oss välkomna våren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar