lördag 21 april 2012

dag 3 - Hiss/diss


10 dagars lista! 
kommer ni följa den? 
haha, frågan är kanske om jag kommer att följa den?? :p

Dag 3: videoinlägg 
Dag 4: '' hiss/diss '' 


hahha, ja idag är det alltså dag 3 på listan som enligt listan är att göra ett video inlägg, men jag har helt och hållet tappat rösten då jag gått och blivit så jävla förskyld! 
Så jag hoppade över den och gick vidare till Hiss/diss så får vi se om jag gör videoinlägget vid ett senare tillfälle! :) 
Än så länge har jag hunnit göra min Hiss och inom kort kommer min diss! 


Hissen Går till höga jeansshort, slitna som hela.. Bara älskar höga jeansshort till sommaren med härliga istoppade linnen och converse! Summerfeeling




Hiss
Min älskling är här och nu ska jag börja göra mig iordning för kvällens roligheter. Ikväll ska vi ha en mysig kväll här hemma med 12 härliga människor. Vi ska laga mat och ha det allmänt trevligt. Var så länge sen vårt umgäng umgick utöver fester. Så Ikväll kommer Amanda, Sanna, Fanny Emelia Clara hit samt Erik Max Jimmy Adam Joel och Hugo. Kommer bli riktigt bra  :) 
Så klockan 6 ska vi träffas på Hemköp så nu ska jag börja göra mig vacker! 
Hoppas ni får en bra kväll puss på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar