torsdag 26 april 2012

alarm 05.30

halloj på er! Tänkte slänga in ett inlägg så här på kvällen och jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Klockan halv 6 ringer klockan och jag hinner inte znoosa en minut! Halv 7 går bussen till resecentrum och klockan sju åker tåget mot Göteborg tillsammans med Fanny, Emelia och Amanda. Jag och Amanda ska följa med dom till sin skola och vara hårmodeller. Så imorgon kanske jag får säga hejdå till mitt långa hår som jag äntligen fått sparat ut. Man vet ju aldrig vad dom kan hitta på, och som modell får man gå med på allt antar jag, dom ska ju lära sig liksom! men ohh vad sorgligt. Men förändring är väl alltid bra? eller?
Så jag hör kanske av mig under dagen och får se om det finns tid när jag är hemma. Ska ju självklart ge er för och efterbilder! 
Imorgon är det tränings afterwork som gäller, men vi under 18 drar hem till Sanna och bjuds på halv 8 hos mig ist! :) kommer bli super mysigt, och jag är så otroligt träningsugen! :)


Ahmen, jag har glasögon!


mitt hååår! :ooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar