söndag 15 april 2012

sista riktiga inlägget på 4 dagar!

Nää mina vänner, nu drar jag mig snart till sängen så man är pigg och allert till morgonen! :) Men först ska jag schema ställa några inlägg så att det inte blir helst stendött här på bloggen! ;)
Så jag tänkte köra en liten sådan här medan jag inte är hemma!

10 dagars lista! 
kommer ni följa den? 
haha, frågan är kanske om jag kommer att följa den?? :p

Dag 1: fem fakta om mig 
Dag 2: en bild på mig som liten
Dag 3: videoinlägg 
Dag 4: '' hiss/diss '' 
Dag 5: bild på mig som lyckligast 
Dag 6: bild på mig just nu 
Dag 7: '' dagens vill ha '' 
Dag 8: mitt rum 
Dag 9: visa steg för steg på något jag bakar 
Dag 10: en bild på mitt senaste köp 

Så imorgon kommer första och sen har jag ställt in några schemaställda. Låter det intressant? :) 
Så kika in imorgon så får ni reda på den första - 5 fakta om mig! 

Ha det så himlans bra så hörs vi på riktigt på Torsdag! :) 
Massa kärlek till er som ständigt följer mig, pussar till er! <3

                                  
Min älskling kommer vara på mina tankar hela tiden, älskar dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar