måndag 2 april 2012

we can burn brighter than the sun

Hej på er alla söta som fula.. hehe oj!
Sitter och har kollat på gårdagens bigbrother, så rätt att Jimmy åkte! :D
Ska nu sätta mig och skriva klart den muntliga redovisningen som är på onsdag. Så nu blir det att plugga, plugga! Temat är ju Relationer och jag ska redovisa om homosexualitet! Tycker det är ett intressant ämne och att så många fler vågar komma ut med det är så strongt! Men har ingen annan än bästa Fanny att tacka för att jag fick redovisa om samma som henne! underbara vän! :)

Tänkte också passa på att uppdatera om lördagens roligheter! Julia kom runt 5 tiden, vi chilla lite, åt och sen gjorde vi oss iordning för en fest hos en nära vän till mig! :) Blev en allmänt bra kväll, blev dock slagen över ögat då jag hamnade mitt emellan ett bråk, men ingen större skada skedd blev lite svullen och öm men ingen blåtyra som tur va! :) Ah, det blev iallafall en fortsatt bra kväll :)
Så här kommer lite bilder från kvällen! :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kika in senare ikv så visar jag dagens outfit och så ska jag också berätta om det största aprilskämtet i Grästorp!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar