onsdag 25 april 2012

me and my guitar


10 dagars lista! 
kommer ni följa den? 
haha, frågan är kanske om jag kommer att följa den?? :p

Dag 6: bild på mig just nu 

 hejhopp, usch nu har klockan sådär sprungit iväg och jag har inte satt igång med historia uppsatsen än..
Får bli till att råååå skriva för att hinna klar med den till imorgon!
Idag körde jag på dag 6 så här har ni bilder på hur jag såg ut i morse och för cirka 5 minuter sedan! :)

                        




Nu är det uppsattsskrivnings dags, och då åker mjukiskläderna på! 
Så så här ser jag ut exakt precis just nu!


Imorgon är det sista Svenska nationella, Skriv delen och det är inte något jag ser fram emot med hopp och stoj, det blir mer ah okej nu gör vi detta så det är över. Hatar att man inte får lov att skriva på datorn, så lätt att ta bort och lägga till.. Känslan när man läser igenom det man skrivit och vill lägga till för att få det ännu bättre, men det finns ingen plats på pappret  är det värsta som finns. Man får göra pilar och skriva super smått så att lärarens starkaste styrka på glasögonen inte ens klarar av att se vad som står. Nej usch för det!
Sen när man inte kan finslipa hur man vill får man heller inte sitt bästa resultat, och har man då en lärare som bara går på betyg utöver det nationella, så ligger man ju lite risigt till! 
Men jag hoppas jag klarar det utan problem! :)
Vi hörs mer ikväll då jag vill ha eran hjälp. Kika in vid 8 tiden så får ni se :)
PUSSAR! 
Fan tjugo i 5, HURRY CURRY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar