söndag 8 april 2012

stress och huvudvärk

Godmorgon på er, eller god eftermiddag! 
Jag och Julia sitter döda i soffan efter en helt okej kväll igår. Vi vandrade runt i hela Grästorp och kallt som satan var det! Jag själv var så otroligt jävla trött när klockan började närma sig tolv, då jag knappt söv någonting på natten. Så jag vart väldigt trött och inte så party sugen, Men Julia körde all in! :) Du är ju för go! Sorry för att jag var så död ;) hehe..
Igår var jag ju hemma hos Max farmor och träffa go och glad släkt! :) åt super god mat och alldeles för mycket sött! hha, min föda denna helgen har vart påskgodis kan jag säga! :p 
Nu börjar jag få lite brottom, mamma är här om en timma och vi ska hinna äta samt göra oss iordning för en dag med Julias vänner i Lilla edet! Kommer bli riktigt trevligt tror ja! :) men här hinner jag inte sitta mer. 

Ha en awesome bakis söndag så hörs vi, pussar! :)


Fanny, gjorde denna sjukt snygga frisyren på mig igår! :) 






1 kommentar:

  1. All in ska de vara !! :D Tack för en grym helg tjejen! <3

    SvaraRadera