måndag 2 april 2012

1 april skämt

Godkväll på er! :)



Tänkte ju som sa sagt innan att jag tänkte berätta om ett april skämt som jag såg igår som jag totalt gick på då jag idag fick reda på att det bara var fake och framredigerat.
Utanför Grästorp ligger Såtenäs som ni kankse vet. Igår när det var den första april spred sig denna på alla Grästorpares facebook och jag tänkte inte mer på det liksom...
Men idag när jag kom till skolan var medielärarna helt exalterade över att få visa oss just detta, jag förstod ingenting, varför ska vi kolla på det liksom? det är väl ingen big deal? Tills att dom säger att två välkända namn i grästorp som tagit studenten från medieprogrammet gjort detta skämtet! helt fram redigerad.
Det roliga i det hela var när det visade att tv4 gått ut i nyheterna Skaraborg med det, utan att kolla källan till nyheten! haha, så dom gick helt enkelt också på det! hahah, så imorse fick dom ursäkta sig och berätta att det endast var ett aprilskämt! haha, oh herre!

Har för övrigt skrivit klart NP- redovisningen och jag tror det kommer blir riktigt bra! :) Måste bara öva in, så att inte står där som ett fån och läser innantill eller eehhmmmmmm!
Så får se om jag hinner blogga imorn då det är järnet som gäller!
har också utvecklingssamtal!

Så här blev klädvalet för dagen!
Jeans : Ginatricot
Vit tröja: Monki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar