söndag 22 april 2012

Dag 5 - Bild på dig som lyckligast


10 dagars lista! 
kommer ni följa den? 
haha, frågan är kanske om jag kommer att följa den?? :p

Dag 5: bild på mig som lyckligast 


Det finns så mycket som gör mig lycklig, så jag kan faktiskt inte bara välja en bild.

Min prins gör mig flera gånger om dagen till den lyckligaste tjejen i världen. Det finns ingen bättre än honom. Allt vi vart igenom tillsammans alla skratt tårar all glädje och all kärlek.
7 maj 2010 <3



Mina nyfunna och bästa tjejer! Tänk vilket tur jag har haft för att få lära känna er två underbara tjejer. Ett halvt år har gått och vi har kommit varandra så otroligt nära, så himla roligt har jag med er, och så mycket skratt ni tillför i min vardag. Att hamna i samma klass som er två är ett det bästa som kunnat hända för utan er hade jag gått under.


Mina underbara bästavänner! Ni som alltid ställer upp och alltid finns nära. Att vi inte längre ses så ofta är en stor sorg, men de gånger vi gör, får mig alltid lika lycklig och påmind om vilka underbara människor jag har runt om mig. jag älskar er alla!

Eller den underbara glädjen av att få vara utomlands, i sol och värme och bara ha det gott. Då är jag riktigt lycklig! :)




2 kommentarer:

  1. Nejj vad gulligt skrivet Amanda!! Så sjukt glad att jag träffade dig också! Vet inte vad jag hade gjort, allt du hjälpt mig egenom..! <3!

    SvaraRadera
  2. Sv: Kunde inte hålla mig.. :$ Skorna va ju sååååååå snygga..! :O

    SvaraRadera