måndag 9 april 2012

12.14

God morgon på er godingar! :) 

Ligger relativt nyvaken i min varma sköna säng hemma i Trollhättan! :) Hade en jätte mysig kväll igår i Lilla Edet med Julias vänner! :) hur trevliga som helst! Så vi lagade god mat satt oh tjöta åt efterrätt, satte oss framför BB och jäste med frukt, smält choklad och chips! :)
Så rätt att Marcel åkte ur bigbrother igår den lilla j*veln. Nu ska bara Jennifer ut, men först ska Rodney sätta på henne! hehe! 

Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen oh ta tag i dagen, äta god frukost och sen höra av mig till Paulina! Tänkte ju att det skulle vara fint väder så vi kunde ta en fika, men nää inte en ända solstråle är här. Istället ör det bara grått och mulet! :( Så vi får väl se. 
Ikväll ska jag träffa min bästa pojkvän och sova med honom då han imorn åker till Göteborg! 

Jag hoppas ni får en super bra dag trots det äckliga vädret, så hörs vi :)  
Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D
    Vinn smink(Concealer & Eye Pencil) - http://mallemusic.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-smink-concealer-eye-pencil.html
    Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-15.html

    SvaraRadera