torsdag 12 april 2012

feels good at first

godkväll på er! :)

sitter framför bigbrother as usual, är så sjukt godissugen så jag håller på att spricka. Kan knappt förstå hur det är möjligt då jag i helgen levde på godis, åt knappt någon mat :'p Men man kan ju hoppas att lite av det försvann på kvällens träning! Roligaste träningen på länge var mer åt sumba hållet och dansa samtidigt som man hade vikter. Så otroligt kul vare! :)
Igår åkte jag och Paulina till Julia i Uddevalla som jag skrev, hade det riktigt mysigt oh hennes hår blev super bra! tyckte jag i vilket fall, hoppas hon blev det också, det tror jag!

Imorgon så har jag inga spikade planer än, får återkomma om det imorgon. Jag vet iallafall att jag ska till banken för att växla lite pengar. På måndag åker vi till Norge med några i klassen! Vilket kommer bli så himla roligt! :) Vet inte riktigt varför men vi har typ kontakt med några Medieelever i Norge och i Julas var dom här hos oss, lyssnade på föreläsningar osv. Så nu ska vi åka till dom och göra likadant samt gå på deras Glammy Awards. Kan berätta mer om vad det är vid ett senare tillfälle! :)
Men det kommer bli otroligt roligt och jag ser fram emot alla glada skratt i vårt rum där jag Julia, Paulina, Elin och Emelie kommer va. Oh kommer bli så himla bra! :)
Näj, nu ska jag fokusera på bigbrother, vi hörs imorgon. puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar