lördag 28 april 2012

Säg hej till er nya Amanda Hjert


OMFG, MY HAIR IS GONE!










Är så himla nöjd! När jag satte mig på tåget var jag helt bestämd på att bara toppa mig, och ha kvar mitt underbara långa hår som jag skulle locka till sommaren, men nej! En impuls for genom hela kroppen när jag väl satt i heta stolen, och jag körde all in. Av med håret sa jag! ca 50 cm (en hel linjal) for av och jag blev så himla nöjd! Känns bra med en förändring trots allt, och jag tänka mig hur skönt det kan va i sommar med kort hår, så nu ska jag köra på den här längden ett tag, eller kanske ännu lite kortare eftersom mitt hår växer som ogräs kan jag börja spara ut när jag känner för det, utan att behöva vänta i ett år innan det är långt igen! :) Så jag har min underbara Fanny att tacka som gjorde det här på mig :) 
Emelia klippte även av Amandas hår ett antal centimeter och även hon blev jätte fin. Ni är så duktiga tjejer! 

När vi var färdiga åt vi god kinamat inne på 5:an huset och sen gick vi till fetaste godisaffären :)
Där Amanda och jag braka loss ;)

www.anoutsider.blogg.se - JULIA, ser du hur mycket klubber, du skulle avlidit här inne din klubbälskare! ;)

På eftermiddagen åkte vi och körde zumbapass, samt att efteråt göra oss fina för en kväll med mina tjejer och god mat! :D 

1 kommentar: