måndag 16 april 2012

Måndag - 5 fakta om mig


10 dagars lista! 
kommer ni följa den? 
haha, frågan är kanske om jag kommer att följa den?? :p

Dag 1: fem fakta om mig 

1. Vet inte om jag har ticks eller varför jag ens gör det, jag måste alltid lukta på saker jag ska stoppa i munnen. Mat, godis.. jag måste alltid lukta på det för att se om det är gott! ;) 
2. Min största fobi är sprutor! Bara av att ta stick i fingret gör mig svimfärdig och när jag tar sänkor eller spruta mitt på armen får jag andnöd och kallsvettas och blir blek.  När jag kollar på film eller tv program och man ser när de tar sprutor får jag ont i hela armen, det går som ilningar i hela armen. Då jag måste gnugga mig i armvecket och mitt på armen för att känslan av att ta sprutor ska gå bort. 
3. Matematik är mitt sämsta ämne. Man kan typ fråga mig vad 8x7 är och jag lovar att svaret är fel. eller 178 + 59  haha då kommer fingrarna fram.
Måste typ kämpa som en idiot för att förstå och ens få godkänt. Men jag kämpar på för att klara kursen, och med rätt inställning kan väl allt gå? 
4. Jag är en väldigt glad och trevlig tjej, som väldigt ofta har ett gott humör! Jag ställer upp för alla som betyder någonting för mig och jag är väldigt pålitligt och kärleksfull. Jag är också väldigt spontan och kan få mina störda skrattanfall eller störda idéer som ofta leder till mycket skratt. 
5. Men alla har väll sina brister? eller? Jag kan vara största bitchen till människor som jag inte klickar med. Jag blir väldigt lätt irriterad och är det något jag tycker och tänker så säger jag det högt. Ibland kan det vara bra men också ibland väldigt dåligt, då jag pratar först och tänker sen. Men oftast är det då det blir någonting gjort. Och så länge jag känner en person är det inte meningen att såra den med mina kommentarer, men för att vara ärlig tycker inte du om mig så tycker inte jag om dig heller. 

hhahha! oj oj, jag framstod som största och taskigaste bitchen här nu.. hehe, inte alls meningen! Hoppas mina bra sidor tar upp de dåliga, eller vad tycker ni? :) 
I vilket fall så är jag troligtvis i Norge när ni läser detta! Ha det så gött! :)


This is me, take it or leave it! :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar