söndag 15 april 2012

Goodnight, sleep tight

oj, hej nattuggla! 

Sitter i sängen och ska när som helst sova! Ursäktar för dålig uppdatering, men har faktiskt inte hunnit, okej hade hela dagen igår men ah.. 
Igår hade jag iallafall en kväll hemma hos Joel med Max, Sanna Patrik. Sen kom också Polly och Sofia en sväng. Hade spelkväll och så mycket mer än att spela kort gjorde vi inte :p
Drog hem vid halv två på natten oh stensomna! 

Idag har jag börjat små packa inför Norge resan på Måndag, men åkte sen upp med Fanny till Grästorps mässan. Vilket ledde till att jag och Fanny jobbade hela kvällen. Efter mässan samlades alla företagen för partaj och jag och Fanny fixade mat och plocka flaskor. Dock som ett gratis jobb men det blev en ganska lyckad och rolig kväll ändå. Hade nog inte kunnat bli bättre iallafall! :) 
Så från klockan 4 till 23.30 jobbade jag, och nu ligger jag i sängen helt slut! 
Imorgon ska jag blogga lovar jag, och berättar lite mer om Norgeresan, för det har jag inte gjort i bloggen va?? :o 

Godnatt på er, pussar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar