söndag 24 juni 2012

persuit of happiness.

Hej på er alla fina. Har haft en slapp söndag idag sov jätte länge, kollat tv samt städat mitt rum, VÄL BEHÖVLIGT. Jag levde helt enkelt bland mina dammråttor, hehe! Men nu är det rent och fint!
Imorgon börjar jag sommarjobba i 2 veckor på Åsevi. Inte så himla taggad men pengarna behövs! Sen är jag ledig för hela slanten, om ingen spontant på restaurangen dyker upp. Har en underbar födelsedag att se fram emot tillsammans med min kärlek och en Lars Winnerbäck konsert. Love summer.

Här kommer lite fler bilder ifrån midsommar, ursäktar de hemska bilderna jag la ut igår, bloggade ifrån telefonen och såg inte riktigt vad det var för bilder jag valde.. haha! :)



Min fina paow & jag
Sanna och jag


Denna lägger jag endast ut för att Amanda och Sanna är så fina på bilden.
behöver jag ens nämna hur jag ser ut på bilden?
Joel bad oss lägga på ett jädra smile, och tjaa, det gjorde jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar