lördag 30 juni 2012

daylight

Nyvaknad, nyduschad och mättat den hungriga magen med underbar frukost!
Igår kom jag hem ganska tidigt från restaurangen, slutade redan vid 9 tiden vilket var riktigt skönt, samt 500 kr rikare! :)  
Idag åker jag och Sanna ut till Läckö för att servera på bröllop. Kommer nog bli jätte roligt! :) 
Åker ungefär vid halv 7 tiden ikväll, så har en hel dag att bara ta det lungt på, behöver det känner jag! :) 
Så när vi kommer dit ska vi förbereda allt inför kvällens kalas, tända machaller, ljus, duka upp all efterrätt, koka liter efter liter med kaffe. Gästerna som består av ungefär 130 personer kommer inte förens vid 22.00. Då dom varit på en restaurang och ätit och sånt. Så när dem kommer till oss så bjuds det på bröllopstårta, samt massvis av kakor. Sen under kvällen ska vi stå i baren samt koka nattamatskörv! :) Så så himla mycket kommer vi inte att göra, det blir nog skit kul! :) Så vi vet inte riktigt när vi kommer i sängs på natten, men vi ska iallafall upp och jobba klockan 8 på söndagen. Haha! vill inte veta hur frääääsh jag kommer se ut då! :) 

Igår kväll satt jag som ni säkert märkte på mitt senaste inlägg och bara lyssnade på Familjens underbara musik! Så himla bra texter. 



Här kommer en liten outfit bild från tidigare i veckan.

Jeansväst: Carlings
Stickadtröja: Carlings
Blus med volang: Ginatricot
Svarta shorts: Carlings

Ha en bra dag allesammans, PUSS

2 kommentarer: