onsdag 27 juni 2012

NY HEADER, NY DESIGN

TJO BRE!!
där fick ni en liten suprise! Visst blev den fin? Den gamla kändes så himla tråkig, uttjötat och höstig. Så kände att det behövdes en liten uppfräshning! Ganska nöjd med resultatet faktiskt! :)

Idag var jag åter på jobbet, vet inte vad som hände igår, hade väl ätit något dåligt, eller så  var det kanske hormoner som spökade. Mina lättuppskrämda föräldrar frågade båda två om jag var gravid. Men haha, nej det är jag inte!! (;

Så idag var det upp och hoppa till jobbet och idag var det faktiskt väldigt kul, fick mycket att göra.
Imorgon efter jobbet åker jag till trollhättan för att hämta lite grejer som jag behöver inför helgen och sen vid sju tiden åker jag och Sanna ut till Kållandsö utanför Lidköping för att få information om ett bröllop vi ska jobba på under lördag-söndag. Så det är mycket jobb nu. Inte nog med det. På fredag efter min arbetsdag på Åsevi, jobbar jag kväll på restaurangen. Någon afterwork som dom ville ha personal till. Så nu ska bannemig pengar rulla in! :)

Har inga som helst roliga bilder att ge er, så visar er en kankse 2 år gammal bild som jag hittade på datorn. Kolla mitt långa hår! ;) Det tog aldrig slut!


2 kommentarer: