onsdag 13 juni 2012

Bildbomb - Turkiet-Alanya-konakli

Här slänger jag in lite random bilder ifrån resan. Inga speciellt estetiska bilder. Men ändå uppfångade minnen ifrån hotellet! :)
Killen som är med på bilder längre ner på sidan heter Aytac. En kille jag lärde känna väldigt väl på hotellet! Hur trevlig och social som helst och vi blev väldigt goda vänner. Nu pratar vi fortfarande över sms eller facebook. Han gav mig alltid komplimanger, gav blommor, fyllde på mitt glas vin ena efter det andra (kanske lite för mkt!! xd) Gav oss de bästa borden också vidare.  En liten flirtare kan man väl säga! haha!

Hotellet var förövrigt hur bra som helst! Personalen var ur gulliga och snälla. Kom alltid och prata med en. och var glada! Maten var alltid väldigt varierad, hur ofta blir man inte trött på att äta samma mat på ett all inclosive? men här fanns det alltid nytt att äta och gott var det!


Första kvällen och Patricia haffade barchefen ;) 


haha, kolla blekfisen! 
- En del av hotellet! :)

 Första kvällen jag träffade på Aytac.

 öhmmm.




Mamma, Wilma, Liam och Patricia





Fick en ros gjord av en servett! ;)

Han tatuerade mig med I touch efter som hans namn uttalas precis likadant.. 





 En dag åkte vi vattensport! Jag Liam och en kille som heter Joel åkte som en soffa efter en båt. Fort som attan gick det och vi stegrade många gånger eftersom vi knappt vägde någonting. Kan också meddela att hela bryggan hade hört mig skrika när vi kom i land! hahha!


Fler bilder kommer ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar